ISO 9001
NORA a.s. – Politika kvality
Společnost NORA a.s. chce být moderní, konkurenceschopnou firmou, která bude svým zákazníkům poskytovat pouze kvalitní zboží a služby. Hlavním předmětem naší činnosti je distribuce dentálních potřeb a dezinfekcí do stomatologických ordinací a nemocnic. Působíme na tomto trhu od roku 1991 a tudíž máme určitý morální závazek a tradici v úrovni chování a nabízených produktů. Chceme znát co nejlépe potřeby našich zákazníků, abychom jim poskytli co možná nejlepší servis.
Naším cílem je dodávat zákazníkům zboží v zachované kvalitě, kterou výrobce garantuje a v co možná nejkratším termínu, při dodržení dobrých cen. Z těchto důvodů skladujeme materiály v nových a moderních prostorách schválených SÚKL u firem, které jsou specialisté na skladování a logistiku. Chceme jako první informovat o novinkách a aktivně se podílet na vzdělávání zdravotnické veřejnosti.
Ctíme morální zásady, udržujeme korektní vztahy se svými obchodními partnery a dodavateli a dodržuje všechny smluvní podmínky. Společnost NORA a.s. chce zároveň být odpovědným zaměstnavatelem.
Závazky zákazníkům :
- Znát individuální potřeby našich zákazníků a dle těchto potřeb je navštěvovat s naší nabídkou. Neobtěžovat je, ale být nablízku, když nás budou potřebovat radou nebo dodávkou zboží.
- Dodávat pouze kvalitní zboží ve smluveném termínu. Nevyužívat levných výrobců s nejistou kvalitou.
- Informovat o novinkách a zajímavých akčních nabídkách prostřednictvím sítě našich obchodních zástupců i prostřednictvím našich tiskovin a webových stránek.
- Snažit se maximální možnou měrou vzdělávat naše zákazníky a informovat je o nových trendech.
- Rozšiřovat portfolio našich produktů, které pokrývají kompletní potřebu stomatologické ordinace nebo celého dezinfekčního programu.
- Využívat zpětné vazby od zákazníka k trvalému zvyšování jeho spokojenosti.
- Neprodávat zboží za každou cenu, nepodbízet se.
- Chránit naše zákazníky před možnými nákazami pomocí moderní dezinfekce nejstaršího výrobce tohoto materiálu SaM.
Závazky dodavatelům :
- Zachovávat původní jakost výrobků pro koncového zákazníka.
- Přinášet veškeré novinky získané od dodavatele ke koncovým zákazníkům.
- Dodržovat podmínky správné distribuční praxe, kontrolované státním dohledem SÚKL.
Závazky zaměstnancům :
- Pomocí systematického vzdělávání podporovat osobní i profesní růst zaměstnanců.
- Motivovat zaměstnance k vytváření co možná nejkvalitnějšího servisu našim obchodním partnerům.
- Zajišťovat bezpečnost práce a příznivé pracovní prostředí.
- Neodměňovat zaměstnance formou provize z prodeje (vede k prodeji co možná nejdražších produktů bez ohledu na skutečnou potřebu zákazníka).
Závazky k systému kvality :
- Eliminovat chyby a ztráty včasnou realizací preventivních opatření, jakož i systematickým sledováním a trvalým zlepšováním procesů.
- Pravidelně hodnotit a aktualizovat politiku kvality, aby odrážela aktuální požadavky zákazníků na kvalitu.
- Informovat všechny zaměstnance o aktuální politice kvality, stejně jako o platných cílech kvality.
- Seznámit zákazníky i dodavatele s naší politikou kvality.
- Poskytnout dostatečné časové, finanční a materiálové zdroje pro dosahování platných cílů kvality.
- Neustále zlepšovat systém řízení kvality a jeho efektivnost, a to využíváním politiky kvality, analýzy údajů, opatření k nápravě, preventivních opatření a přezkoumání managementu.
Tato politika je závazná pro všechny zaměstnance společnosti.